De Lions-leden vergaderen in de maanden september tot en met juni gemiddeld twee keer per maand, namelijk iedere eerste en derde dinsdag van de maand. Deze vergaderingen vinden plaats in het Veerhuijs in Beusichem.

De vergadering van de eerste dinsdag begint om 19.00 uur en omvat een volledige agenda. Deze agenda is gericht op het coordineren van de leden-activiteityen en het uitwisselen van het wel en wee van de leden. Tijdens de vergadering wordt een maaltijd geserveerd.

De tweede vergadering op de derde dinsdag van de maand begint om 20.00 uur en heeft een korte agenda met een spreker. Een alternatief voor deze 3e dinsdag in de maand is een bedrijfsbezoek.

Na afloop van elke vergadering wordt er door leden aan de bar nog wat nageborreld.